EKORN OG KLATREMUS

Ekorn og Klatremusene er de minste barna våre. De er små og nysgjerrige, med stor utforskertrang. De får være med på det meste, men i tilpasset form sammen med de voksne. Alle Ekornbarna går i Bjørklund og de fleste Klatremusene, men litt avhenging av barnegruppa kan det også være noen Klatremus i Vestgarn.

Ekorn og Klatremusene er de minste barna våre. De er små og nysjerrige, med stor utforskertrang. De får være med på det meste, men i tilpasset form sammen med de voksne.

Ekorn og Klatremusene har basen sin i Bjørklund med kupert og allsidig uteområde, kort vei til skogen og eget fjøs. I skogen rett ved har vi et stor lavvo med bålplass, så her kan man både spise og hvile seg, etter en morsom dag i skogen.

De Klatremusene som er i Vestgarn har faste turdager og annen aktivitet sammen med Klatremusene i Bjørklund.